Isnin, 22 April 2013

LAMAN BROWSER PALING LAJU..???


Apakah nama web browser tersebut? ianya adalah Maxthon 3.0!
sebab apa Akmal cakap ia memudahkan kerja hacking? sebab ia mempunyai Notepad Terbina Dalaman secara atas talian (online) dan bagi seorang hacker yang tegar, tiada yang lebih penting dari NOTEPAD!
kemudian kalau Google Chrome, ia mempunyai Ad Block untuk menyekat laman yang menampilkan iklan secara popup atau tampalan yang perlu dipasang (install) terlebih dahulu..namun bagi Maxthon, ia sudahpun mempunyai Perisian Penyekat Iklan Dalaman yang diberi nama AdHunter! ia tidak perlu dipasang lagi!
dan lagi yang lebih menarik, saiz web browser ini sangat kecil..saiznya setelah dipasang pada PC hanyalah 49.99MB berbanding 145MB oleh Google Chrome..wah! dahsyat!



Maxthon 3.0 mempunyai pilihan (options) yang sangat banyak sehingga korang tak mampu menidakkannya..korang semua boleh tetapkan enjin carian seperti bing, google dan lain-lain untuk dijadikan 'default search engine', boleh tetapkan proxy sendiri, penampilan dan fungsi yang menyamai Chrome, tidak crash dengan kerap seperti Chrome, tidak lembab seperti Internet Explorer, sangat sesuai untuk HACKERS apatah lagi CRACKERS dan lain-lain, dan lain-lain, dan lain-lain.....(banyak sangat kalau nak buat list beb!)



Jadi korang semua jangan buang masa lagi! cepat pergi muat turun dan cuba browser terhebat ini sekarang! (direkomenkan oleh Akmal)



Klik Di Sini ---> Maxthon 3.0

0 ulasan:

Catat Ulasan